Nieuw: Notities toevoegen aan klanten en projecten
Voeg eenvoudig en snel extra informatie toe aan klanten en projecten, met de nieuwe notities functionaliteit.
De notities-functionaliteit
Met notities is het mogelijk om extra informatie aan klanten en projecten toe te voegen. Voeg gemakkelijk een notitie toe om bijvoorbeeld details van een project of werkafspraken te registreren. Deze informatie is inzichtelijk voor teamleden met de rol: coördinator en beheerder via het onderdeel Beheer.
Notities zijn direct beschikbaar voor iedere organisatie of team met een Plus abonnement.
Snel toevoegen en opmaken
Notities kunnen snel toegevoegd worden op de instellingenpagina van een project of klant. Zowel binnen het bewerken als het snel toevoegen is er toegang tot verschillende opmaakmogelijkheden zoals: lijsten, tekstopmaak en titels.
De voordelen van het gebruiken van notities
- Gemakkelijk extra informatie toevoegen; Binnen projecten en klanten.
- Een centrale plek; Om informatie te delen met teamleden met de rol coördinator en beheerder.
Begin vandaag nog met het eenvoudig bijhouden van uren en bespaar tijd. Meld je aan bij Keeping en maak de eerste 14 dagen gratis gebruik van het Plus- of Pro-abonnement.