Abonnementen

Betaalmogelijkheden

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan voor Keeping betalen via automatische incasso of via creditcard. Kun je niet via automatische incasso of creditcard betalen? Neem dan contact op met [email protected].

Hoe werkt het betalen via automatische incasso?

Je kunt op dit moment bij Keeping voor een abonnement betalen via automatische incasso voor een Nederlandse of een Belgische bankrekening. Na het invullen van de bankrekening van je organisatie, krijg je het incasso-machtigingsformulier te zien. Je kan dit formulier eenvoudig ondertekenen met je muis—of vinger op een touchscreen. Zodra je deze hebt ondertekend is de betaalmethode toegevoegd. Je hebt ons toestemming gegeven om een bedrag van je rekening af te schrijven.

We gebruiken zogenaamde SEPA Core incasso's, en dat betekent dat je nog 8 weken het recht hebt om via je internetbankieromgeving de afschrijving te laten storneren. Mocht je dit doen, zullen wij je alsnog vragen om het factuurbedrag handmatig over te maken.

Mocht een automatische incasso mislukken, omdat je bijvoorbeeld te weinig saldo op je rekening had staan, dan zullen we je ook vragen om het factuurbedrag handmatig over te maken. Je ontvangt na het verlopen van de factuur een herinneringse-mail met alle details.

Waar vind ik mijn incasso-machtiging?

Je kunt de afgegeven incasso-machtiging altijd downloaden via het overzichtsscherm van je abonnement. Navigeer naar instellingen -> abonnement en onder het kopje betaalmethode vind je de afgegeven machtiging, beschikbaar om te downloaden in PDF-formaat.

Hoe werkt het betalen via creditcard?

Je kan ook via creditcard betalen. We accepteren een grote variëteit aan internationale creditcards, o.a. Visa, MasterCard en American Express. Voer eenvoudig je creditcardgegevens in en wij zorgen ervoor dat elke maand het verschuldigde bedrag automatisch van je creditcard wordt afgeschreven.

Als extra veiligheidsmaatregel, slaat enkel onze payment provider Stripe de betaalgegevens op. Keeping heeft dus zelf niet jouw creditcardgegevens.

Het zou kunnen dat we vragen voor extra verificatie, via bijvoorbeeld 3D Secure. Dit doen we op het moment dat jij je creditcardgegevens invoert. Volg de stappen van het verificatieproces alvorens je de creditcard definitief kan toevoegen. Hoe dit proces er precies uitziet hangt af van jouw bank.

Mocht een creditcardbetaling mislukken, omdat je bijvoorbeeld te weinig saldo op je kaart had staan, dan zullen we je vragen om het factuurbedrag handmatig over te maken. Je ontvangt na het verlopen van de factuur een herinneringse-mail met alle details.

Is het ook mogelijk om met bankoverschrijving te betalen?

In sommige gevallen staan wij het toe om te betalen via een bankoverschrijving. Het is bij handmatige betaling extra belangrijk om binnen 14 dagen te betalen na het ontvangen van de factuur. Interesse? Neem dan contact op met [email protected].

Is het mogelijk om vooruit te betalen?

Ja het is mogelijk om een groot bedrag vooruit te betalen, dit voorkomt veel facturen en administratie. Je kan een zogenaamde lumpsum-betaling doen, en wij schrijven achteraf tegoed bij voor jouw Keeping-omgeving. Lumpsum-betalingen doen wij vanaf € 5.000,-. Interesse? Neem dan contact op met [email protected].

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Als je niet betaalt wordt de toegang tot de Keeping-omgeving geblokkeerd. In geen enkel geval zullen wij gegevens verwijderen, als hier niet om gevraagd wordt.

Wordt er niet betaalt na een aantal herinneringen? Dan zullen wij ook wettelijke handelsrente en incassokosten in rekening brengen. Het is tevens mogelijk dat wij een vordering uit handen geven aan een incassobureau.

Ondersteunend beeld van grafisch poppetje naast hoofdafbeelding