Nieuw: Team manager toegangsniveau

Binnen Keeping waren er voorheen twee toegangsniveaus beschikbaar naast de organisatie-eigenaar: teamlid of beheerder. Om beter aan te sluiten op de rollen van verschillende mensen in een organisatie is er een nieuw toegangsniveau toegevoegd: de team manager.

"Beheerder-lite"

De team manager zit qua toegangsniveau tussen een teamlid en beheerder in. Waar een teamlid alleen de eigen uren en rapporten kan zien, kan een team manager verschillende beheertaken uitvoeren. Deze taken zijn onder andere:

  • Het uitnodigen en beheren van teamleden;
  • Beheren van projecten, klanten en taken;
  • Het exporteren van tijdsregistraties.

Een uitgebreid overzicht van de verschillende rollen is te vinden op de support pagina over de gebruikersrollen.

Instellen van het toegangsniveau

Het toegangsniveau van een teamlid kan eenvoudig worden ingesteld onder het kopje Geavanceerd bij het bewerken en toevoegen van een teamlid.

Hier pas je de instellingen voor het toegangsniveau van een teamlid aan

Beschikbaar voor iedereen

Het nieuwe toegangsniveau functie is beschikbaar voor iedereen die Keeping gebruikt met meerdere teamleden! We maken geen onderscheid tussen het plus of enterprise abonnement.

Begin vandaag nog met het bijhouden van je uren. Meld je aan bij Keeping en maak de eerste 14 dagen gratis gebruik van het Plus-abonnement.

Start vandaag nog met het bijhouden van uren

Andere ondernemers maken urenregistratie al gemakkelijker met Keeping. Registreer je hieronder en begin gratis.

Stopwatch om uren te klokken illustratie