Update: Een volledig nieuwe stijl, nieuwe functies en structuur!

Na enkele jaren nemen we sinds vandaag afscheid van de vertrouwde Keeping stijl met een volledig nieuwe weergave en frisse kleuren! Deze nieuwe functionele stijl past perfect bij het gebruiksgemak van Keeping en door het herstructureren van het menu zijn we klaar voor nieuwe en toekomstige functies.

Het nieuwe menu

Het nieuwe menu betreft een doorontwikkeling op het menu waarmee je bekend was binnen Keeping: een tweelaags gecentreerd menu, waarmee je altijd goed kan zien in welk onderdeel je van de applicatie je je bevind. De grootste verandering zit hem in de onderverdeling van de menu-items. Waar klanten, projecten en taken direct vielen onder instellingen, vallen deze nu onder beheer. Dit was nodig om een logische plek te creƫren voor nieuwe beheerfuncties binnen het Pro abonnement: labels en tarieven.

Het oude menu Het nieuwe menu

Ook hebben we gemerkt dat de import en export functie niet altijd gemakkelijk gevonden konden worden. Deze hebben een centralere rol gekregen onder het instellingen-menu.

Daarnaast zijn de rapporten uit het hoofdmenu vervangen voor overzichten en zijn de facturen die voorheen onder rapporten vielen verplaatst naar het hoofdmenu. Onder overzichten vallen verschillende rapporten, namelijk: urenrapport, mijn rapport, budgettenrapport en ingediende registraties. Budgettenrapport en ingediende registraties zijn nieuwe functies die vallen onder het nieuwe Pro abonnement.

Tabsbladen zijn vervangen

Voorheen werd er als derde menu laag gewerkt met tabbladen. Om meer ruimte te bieden voor verschillende functies, zijn de tabbladen vervangen voor een vertikaal menu.

De verandering van de tabbladen

Meer voorkeuren

Naast visuele wijzigingen in de structuur van Keeping, zijn er verschillende nieuwe opties voor voorkeuren toegevoegd. Denk hier aan het selecteren van een voorkeursorganisatie, zodat je na het inloggen meteen in de juiste organisatie terecht komt. Daarnaast zijn specifieke opties voor ontwikkelaars in- en uit te schakelen en bieden we een geweldige dark-mode optie.

De extra voorkeuren

Nieuwe functies

In latere blogposts zoomen we verder in op de nieuwe functies binnen Keeping. Dit zijn onder andere:

  • Labels (tags);
  • Teams;
  • Tarieven en gedetailleerde tarieven;
  • Budgettenrapport;
  • Indienen van uren;
  • Een beperkte registratieperiode.

Start vandaag nog met het bijhouden van uren

Andere ondernemers maken urenregistratie al gemakkelijker met Keeping. Registreer je hieronder en begin gratis.

Stopwatch om uren te klokken illustratie