Salarisadministratie

(Fout)Meldingen bij salarisadministratie

Om te koppelen met een salarisprogramma heb je minimaal Keeping Plus nodig. Daarnaast is een apart salarisprogramma-account vereist. Een eventueel benodigd abonnement is niet inbegrepen.

Een inactieve integratie?

Het kan voorkomen dat je een melding te zien krijgt dat de huidige integratie "inactief" is. Dit gebeurt als Keeping en het betreffende salarisprogramma geen verbinding met elkaar kunnen maken. Het kan zijn dat dit een tijdelijke fout is, dan lost Keeping dit probleem meestal vanzelf op. De foutmelding kan er zo uitzien:

Zo kan de foutmelding eruit zien, met bijbehorende opties (Te vinden onder InstellingenOrganisatieIntegraties)

Opnieuw verbinden

Het kan ook zijn dat vanuit het externe facturatieprogramma de toestemming is ingetrokken. Dan kun je de klikken op de Probeer opnieuw te verbinden-knop. Je wordt dan doorgestuurd naar het toestemmingsscherm van het betreffende facturatieprogramma.
De opties voor een inactieve facturatiekoppeling
Het kan zijn dat je tot 5 minuten moet wachten voordat je opnieuw verbinding kunt leggen.

Geheel ontkoppelen

Als je niet opnieuw wilt verbinden, kun je er ook voor kiezen om een inactieve integratie te ontkoppelen. Dat doe je door op de rode Ontkoppel-knop te klikken. Je kunt op een later moment altijd weer koppelen om nieuwe uren te versturen via de integraties.

Overige meldingen

Uiteraard kunnen er nog overige meldingen voorkomen afhankelijk van je situatie. De meeste meldingen spreken voor zich. Bijvoorbeeld als je een al bestaande periode gaat aanpassen of opnieuw wil gaan insturen. Vanwege de werking van externe programma's voor salarisadministratie kan het daardoor voorkomen dat je zo nu en dan handmatig wijzigingen dient te verwerken. Mogelijke extra meldingen salarisadministratie Voorbeeld van meldingen

Ondersteunend beeld van grafisch poppetje naast hoofdafbeelding