Duidelijkere instellingen, sneller op weg.
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest om de eerste transformatie van de instellingen door te voeren. Deze wijziging, het implementeren van een nieuwe interface, is de eerste stap in een reeks verbeteringen om Keeping duidelijker en gebruiksvriendelijker te maken.
Meer ruimte, meer overzicht
Eén van de grootste wijzigingen is de verplaatsing van het instellingen-menu van de linkerkant van de pagina, naar een menu aan de bovenkant van de pagina. Dit zorgt ervoor dat er meer ruimte is om lijsten en detailweergaven van projecten, taken en klanten weer te geven.
Het is nu, ongeacht op welke plek je je in de instellingen bevindt, duidelijk waar je bent, wat er op de betreffende pagina te doen is en hoe je terug kunt.
Daarnaast zijn de afbeeldingen die in de introductie worden gebruikt, om bijvoorbeeld taken aan of uit te zetten, ook toegepast in de instellingen. Nu kun je ook in de instellingen direct zien waar je voor kiest.
Je weet waar je bent, je ziet direct wat je op een pagina kunt doen.
Wat betekent dit voor jou?
Je kunt Keeping blijven gebruiken zoals je dat gewend bent. Door het verwerken van de gebruikersfeedback die wij ontvangen hebben, hopen we dat de instellingen nu een stuk overzichtelijker, intuïtiever en eenvoudiger zijn. Betere feedback en meer rust in de interface zijn punten waar we erg enthousiast over zijn.
Is dit het?
Functioneel gezien zijn er weinig veranderingen in de nieuwe instellingen. Het is wel de bedoeling om nieuwe krachtige functionaliteiten toe te voegen, zodat jij geen tijd verspilt aan het instellen van Keeping. De nieuwe weergave is de eerste stap om het gebruik van de instellingen intuïtiever te maken en jou te helpen meer te doen in een kortere tijd.
Waar voorheen, maar ook nu, projecten stuk voor stuk gearchiveerd moeten worden, zal het in de toekomstige instellingen mogelijk zijn een selectie te maken. Acties zoals archiveren, toevoegen aan alle actieve projecten en dergelijke, zullen van toepassing zijn op de selectie, wat jou een hoop tijd bespaart.
Daarnaast komen we binnenkort met een goede zoekfunctie, zodat je minder hoeft te scrollen door projecten, taken en klanten.
Wat kan ik nog meer verwachten
De nieuwe weergave van de instellingen is een eerste stap om overzicht te creëren. Overzicht in de instellingen, maar ook in gewerkte uren.
Wij zijn gestart met het bouwen van Keeping, omdat wij de informatie die wij wilden zien, niet uit reeds bestaande applicaties konden halen. Met alle basisfunctionaliteit die aanwezig zijn in Keeping, is nu het moment gekomen om deze slag te maken.
Simpel uren invoeren, snel de juiste informatie zichtbaar maken, zonder teveel tijd te besteden aan instellingen, klikken en zoeken.
Ook simpel uren bijhouden?
Keeping is een compleet urenregistratiepakket, altijd gratis voor de zzp'er! Ervaar het gemak van moeiteloze tijdregistratie zelf.