Taken

Taken in- en uitschakelen

Onze applicatie biedt de mogelijkheid om uren te schrijven op Taken of op Klanten. Pas het gebruik van Keeping aan naar je organisatie. Zie ook 'Waarom taken gebruiken?'.

Taken inschakelen

Als Organisatiebeheerder kun je via Instellingen → Organisatie → Workflow onder 'Taken inschakelen' het gebruik van taken inschakelen. Hiermee breng je meer detail aan in het invoeren van een tijdsregistratie. Tijdsregistraties kunnen hierna worden geschreven op Projecten en Taken. Deze Projecten zijn op zijn beurt weer gekoppeld aan Klanten. Teamleden kunnen hierna aangeven aan welke taak zij werken bij hun werkzaamheden.

Let op! Na geklikt te hebben op de groene knop verschijnt er een tussenvenster. Klik nogmaals op de groene knop 'Taken inschakelen', om taken in te schakelen.

Dit is hoe je taken inschakelt

Hier schakel je taken in in het Instellingen menu.

Taken uitschakelen

Als Organisatiebeheerder kun je via Instellingen → Organisatie → Workflow onder 'Taken uitschakelen' het gebruik van taken uitschakelen. Hiermee versimpel je het invoeren van een tijdsregistratie. Tijdsregistraties kunnen hierna worden geschreven op Projecten en Klanten of, indien Projecten uitgeschakeld zijn, alleen op Klanten. Teamleden kunnen hierna niet meer aangeven aan welke taak zij werken bij hun werkzaamheden.

Let op! Na geklikt te hebben op de rode knop verschijnt er een tussenvenster. Klik nogmaals op de rode knop 'Taken uitschakelen', om taken uit te schakelen.

Dit is hoe je taken inschakelt

Hier schakel je taken uit in het Instellingen menu.

Ondersteunend beeld van grafisch poppetje naast hoofdafbeelding