Abonnementen

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Meer informatie over ons prijsmodel vind je hier.

Let op: zorg ervoor dat je ingelogd bent als de organisatie-eigenaar, dit is de enige gebruiker in de organisatie die instellingen voor abonnementen kan aanpassen.

Abonnement opzeggen

Navigeer in het hoofdmenu naar instellingen -> abonnement en vervolgens zie je de mogelijkheid om je abonnement op te zeggen.

Het menu voor het opzeggen van een abonnement

Het abonnement van je organisatie opzeggen

Wanneer je hebt besloten om je abonnement op te zeggen kun je dit via het abonnentenmenu in Keeping doen.

  1. Je kunt kiezen om je abonnement per direct te beëindigen.
  2. Je kunt kiezen om je abonnement te beëindigen aan het einde van de huidige looptijd.

In het geval dat er teveel betaald is, zetten we het teveel betaalde bedrag om in een tegoed dat aan je organisatie gekoppeld wordt. Je kunt dit tegoed gebruiken voor toekomstige betalingen in Keeping.

Beperkingen na opzegging

Nadat je een abonnement opzegt, kan je altijd gebruik maken van de gratis Keeping-variant. Je kan geen gebruik meer maken van de extra functies die het betaalde abonnement biedt, en daarnaast kan er maximaal één gebruiker in je Keeping-omgeving actief zijn. Overtollige actieve gebruikers worden 14 dagen na het opzeggen of aflopen van het abonnement automatisch gearchiveerd.

Je Keeping-tegoed

Tegoeden die je hebt opgebouwd, worden automatisch verrekend als we nieuwe kosten in rekening moeten brengen, bijvoorbeeld als je na verloop van tijd toch weer een abonnement neemt. Tegoeden worden niet uitgekeerd.

Ondersteunend beeld van grafisch poppetje naast hoofdafbeelding