Projecten

Project aanmaken

Projecten en klanten

Indien Projecten ingeschakeld zijn, kun je Projecten aanmaken. Een Project is gekoppeld aan een Klant. Als organisatiebeheerder kun je via InstellingenBeheerProjecten snel een nieuw project aanmaken via de groene 'Project aanmaken' knop. Als je uitgebreidere details wil toevoegen, dan kan je via ctrl / en klik op + Nieuw project deze in het uitgebreide aanmaakformulier toevoegen. Indien je ervoor kiest om nu op de 'Aanmaken' knop te klikken, zal het project aangemaakt worden met alle standaardteamleden en, indien ingeschakeld, standaardtaken. Je kan ook handmatig taken en teamleden toegevoegen of verwijderen.

Dit is hoe je een nieuw project aanmaakt Het aanmaakformulier voor een nieuw project.

Unieke referentie

Indien je een unieke referentie opgeeft, kan deze referentie (Bijvoorbeeld #NP voor 'Nieuw Project') overal in de applicatie worden teruggevonden. Bij het aanmaken van een tijdsregistratie kan vervolgens het project snel gevonden worden door te zoeken op de unieke referentie.

Gekoppelde taken

Indien taken zijn ingeschakeld, zullen alle standaardtaken standaard zijn gekoppeld aan het nieuwe project. Onder het kopje 'Gekoppelde taken' kun je gekoppelde taken verwijderen, een niet-standaard taak koppelen of een nieuwe taak aanmaken en koppelen. Teamleden kunnen alleen uren schrijven voor het project op de taken die gekoppeld zijn aan het project.

Ondersteunend beeld van grafisch poppetje naast hoofdafbeelding