Wat als de verbinding met een facturatieprogramma wegvalt?
Om te koppelen met een facturatieprogramma heb je minimaal Keeping Plus nodig. Daarnaast is een apart account voor het facturatieprogramma vereist. Een eventueel benodigd facturatieprogramma-abonnement is niet inbegrepen.
Een inactieve integratie, hoe komt dat?
Het kan zo nu en dan voorkomen dat een integratie met een facturatieprogramma op inactief komt te staan. Dit gebeurt als Keeping en het betreffende facturatieprogramma geen verbinding met elkaar kunnen maken. Het kan zijn dat dit een tijdelijke fout is, dan lost Keeping dit probleem meestal vanzelf op.
Opnieuw verbinden
Het kan ook zijn dat vanuit het externe facturatieprogramma de toestemming is ingetrokken. Dan kun je de klikken op de Probeer opnieuw te verbinden-knop. Je wordt dan doorgestuurd naar het toestemmingsscherm van het betreffende facturatieprogramma. Het kan zijn dat je tot 5 minuten moet wachten voordat je opnieuw verbinding kunt leggen.
Geheel ontkoppelen
Als je niet opnieuw wilt verbinden, kun je er ook voor kiezen om een inactieve facturatie-integratie te ontkoppelen. Dat doe je door via het menu op de Ontkoppel-knop te klikken. Vervolgens krijg je nog een scherm te zien waarin je bevestigt dat je de koppeling ongedaan wilt maken. LET OP: Bij het ontkoppelen worden alle geassocieerde facturen verwijderd uit Keeping. Dit kan niet ongedaan gemaakt worden.