Facturatie

Wat als de verbinding met een facturatieprogramma wegvalt?

Om te koppelen met een facturatieprogramma heb je minimaal een Plus abonnement nodig. Apart facturatieprogramma-account vereist.

Een inactieve integratie, hoe komt dat?

Het kan zo nu en dan voorkomen dat een integratie met een facturatieprogramma op inactief komt te staan. Dit gebeurt als Keeping en het betreffende facturatieprogramma geen verbinding met elkaar kunnen maken. Het kan zijn dat dit een tijdelijke fout is, dan lost Keeping dit probleem meestal vanzelf op. Het overzicht van de huidige koppelingen en eventuele meldingen over inactiviteit (Te vinden onder InstellingenOrganisatieIntegraties)

Opnieuw verbinden

Het kan ook zijn dat vanuit het externe facturatieprogramma de toestemming is ingetrokken. Dan kun je de klikken op de Probeer opnieuw te verbinden-knop. Je wordt dan doorgestuurd naar het toestemmingsscherm van het betreffende facturatieprogramma.
De opties voor een inactieve facturatiekoppeling
Het kan zijn dat je tot 5 minuten moet wachten voordat je opnieuw verbinding kunt leggen.

Geheel ontkoppelen

Als je niet opnieuw wilt verbinden, kun je er ook voor kiezen om een inactieve facturatie-integratie te ontkoppelen. Dat doe je door op de rode Ontkoppel-knop te klikken. Vervolgens krijg je nog een scherm te zien waarin je bevestigt dat je de koppeling ongedaan wilt maken. Het ontkoppelen van een inactieve facturatie-integratie LET OP: Bij het ontkoppelen worden alle geassocieerde facturen verwijderd uit Keeping. Dit kan niet ongedaan gemaakt worden.

Ondersteunend beeld van grafisch poppetje naast hoofdafbeelding