Basecamp

Urenregistratie met Keeping voor Basecamp

Een projectmanagementtool zoals Basecamp is een geweldige hulp bij je projecten. Daarom integreert Keeping met Basecamp, zodat je voor al je projecten en taken in Basecamp over een nauwkeurige urenadministratie beschikt.

De integratie werkt met Basecamp Classic, 2 en 3.

Om deze integratie te gebruiken heb je een Keeping-account met Plus abonnement nodig. Nog geen account? Probeer Keeping Plus 14 dagen gratis.
https://3.basecamp.com Webbrowseromhulsel voor video
Tijdregistraties in Basecamp todo's

Passend design

Snel starten

De Keeping-knop staat naast al je to-do items. Met een simpele druk op de knop start je een tijdregistratie gekoppeld aan een specifiek to-do item in Basecamp.

Tijdregistratie starten vanuit Basecamp

Overzichtelijk

Meten is weten

Veeg over de knop naast je to-do items om te starten, te koppelen of huidige koppelingen te zien. De integratie maakt per to-do item overzichtelijk hoeveel uren er geklokt zijn.

Tijdregistratie bewerken vanuit Basecamp

Snel in gebruik

Eenvoudig schakelen

Dankzij de vlotte integratie met de Chrome-extensie en Firefox add-on kun je snel schakelen tussen to-do items. Alles wordt live gesynchroniseerd naar je account in Keeping.

Diepgaande integratie

Basecamp to-do items in je Keeping-rapporten

De tijdregistraties die je in Basecamp verwerkt worden online gesynchroniseerd met je account in Keeping. Zo heb je zowel via Basecamp als via de Keeping-website toegang tot je tijdregistraties. Daarnaast zie je overzichtelijk binnen je projecten en taken bij welke to-do items de tijdregistraties horen.

Referentie naar de todo in Keeping

Basecamp-koppeling

Dit is het gelinkte item voor de specifieke tijdregistratie. De link blijft actief zodat je snel kunt navigeren naar het specifieke to-do item in Basecamp.

Chrome-extensie en Firefox add-on

De kracht van van externe referenties

Met de externe referenties van Keeping breng je diepgang aan binnen je urenadministratie. Je linkt specifieke tijdregistraties binnen projecten en taken aan to-do items in Basecamp zodat het sneller duidelijk wordt waar de knelpunten van een project liggen.

De Chrome-extensie houdt je urenadministratie up-to-date

De Chrome-extensie geeft je direct in je browser, ongeacht op welke website je zit, een duidelijk overzicht van je huidige dag weer.

  • Gedetailleerde tijdsbesteding;
  • Inzicht in de knelpunten van een project;
  • Live synchronisatie naar je Keeping-account.
Makkelijk uren bijhouden met de Keeping-extensie voor Chrome-extensie en Firefox add-on De Chrome-extensie en Firefox add-on in gebruik met externe referenties

Integratie met Basecamp Classic en Basecamp 2

Alle gemakken van de Keeping Chrome-extensie en Firefox add-on die je in Basecamp 3 ervaart, heb je ook in Basecamp Classic en Basecamp 2.

Tijdregistratie starten vanuit Basecamp
Basecamp Classic
Tijdregistratie starten vanuit Basecamp
Basecamp 2

Je kunt automatisch gebruik maken van de GitHub-integratie. Zorg ervoor dat je organisatie beschikt over het Plus-abonnement en dat je de Chrome-extensie en Firefox add-on geïnstalleerd hebt.

Om deze integratie te gebruiken heb je een Keeping-account met Plus abonnement nodig. Nog geen account? Probeer Keeping Plus 14 dagen gratis.

Breed inzetbaar

Meer integraties

Keeping beschikt over integraties waarmee je gemakkelijk je uren bij kunt houden, of kan doorsturen naar een administratieprogramma.

Start vandaag nog met het bijhouden van uren

Andere ondernemers maken urenregistratie al gemakkelijker met Keeping. Registreer je hieronder en begin gratis.

Stopwatch om uren te klokken illustratie