Nieuw: verlof- en verzuimregistratie. Ziekte en afwezigheid registreren 3 min maandag, 2 december 2024 Met onze nieuwe verlof- en verzuimregistratie kan je zowel als beheerder als teamlid snel verlof en verzuim registreren. Ook is er de mogelijkheid om contracten in te stellen per teamlid, om gemakkelijk en snel perioden van verlof en verzuim toe te voegen.
Update: Uren indienen is verplaatst naar onderdeel Controle 1 min maandag, 25 november 2024 Het indienen van uren is verplaatst van "Overzichten" naar "Controle". Ook is de naam onder de instellingen gewijzigd naar "Urencontrole".
Nieuw: Notities toevoegen aan klanten en projecten 2 min maandag, 30 september 2024 Voeg eenvoudig en snel extra informatie toe aan klanten en projecten, met de nieuwe notities functionaliteit.
Update: Een volledig nieuwe app voor iOS en Android 3 min donderdag, 27 juni 2024 Enkele weken geleden introduceerde we de nieuwe stijl van Keeping, waarbij ook een vernieuwde app hoort. De afgelopen weken hebben we de laatste hand gelegd aan de nieuwe iOS en Android app.
Update: Ons nieuwe pro-abonnement 4 min dinsdag, 11 juni 2024 Wist je dat we sinds kort een Pro-abonnement hebben? Dit is een nieuw abonnement speciaal voor grotere organisaties. Met dit abonnement breid je Keeping uit met functies zoals labels (tags), teams, uren goedkeuren, gedetailleerde tarieven, gebeurtenissen log en een uitgebreid budgettenrapport..
Nieuw: label-functionaliteit. Nog meer diepgang in je urenadministratie 2 min maandag, 3 juni 2024 Met de projecten en taken van Keeping kun je veel structuur aanbrengen in je urenadministratie. Met de nieuwe labels-functionaliteit heb je nog meer flexibiliteit en kun je nog meer detail toevoegen aan je urenadministratie.
Update: Een volledig nieuwe stijl, nieuwe functies en structuur! 2 min maandag, 20 mei 2024 Na enkele jaren nemen we sinds vandaag afscheid van de vertrouwde Keeping stijl met een volledig nieuwe weergave en frisse kleuren! Deze nieuwe functionele stijl past perfect bij het gebruiksgemak van Keeping en door het herstructureren van het menu zijn we klaar voor nieuwe en toekomstige functies.
Nieuw: Coördinator toegangsniveau 1 min maandag, 6 maart 2023 Binnen Keeping waren er voorheen twee toegangsniveaus beschikbaar naast de organisatie-eigenaar: teamlid of beheerder. Om beter aan te sluiten op de rollen van verschillende mensen in een organisatie is er een nieuw toegangsniveau toegevoegd: de coördinator.
Hoe automatiseer je jouw administratie? 2 min vrijdag, 9 december 2022 Door Keeping te gebruiken voor je urenadministratie, bespaar je kostbare tijd. Maar er zijn nog meer manieren om tijd te besparen voor je administratieve verplichtingen. In dit artikel lees je enkele tips voor het automatiseren van jouw administratie.
Nieuw: Een budget instellen voor projecten 3 min maandag, 22 augustus 2022 Wanneer je een offerte hebt uitgebracht op basis van een aantal uren, is het handig om te werken met een budget. Met de nieuwe budget functie van Keeping stel je eenvoudig een budget in per project en is het mogelijk om tijdig een notificatie te krijgen wanneer een budget zal worden overschreden. Zo ben je alijd op de hoogte en loont een goede urenregistratie.
Voordelen van een timetracker 3 min vrijdag, 10 september 2021 Steeds meer bedrijven en ZZP’ers gaan aan de slag met een time tracker. Dat heeft uiteraard zo zijn redenen! Een time tracker is namelijk erg handig voor verschillende zaken. Wij zetten alle voordelen van de time tracker voor jou om een rijtje, zodat jij zelf kunt bepalen of het voor jou of voor jouw personeel ook goed is om te gaan werken met een time tracker.
Op papier of digitaal? Hoe track jij gewerkte uren? 3 min dinsdag, 22 juni 2021 Niemand houdt van veel administratie, daarom is het belangrijk dit zo simpel mogelijk te maken voor jezelf. Wellicht herken je het wel bij jezelf dat je altijd een notitieblokje bij je hebt om je gewerkte uren in te noteren. Je moet deze namelijk ook ooit factureren bij je werkgever of klant.
24/7 werken? Zo houd je tijd over voor ontspanning! 3 min vrijdag, 12 maart 2021 Ben jij het overzicht over jouw taken kwijt? Ben jij nooit om 5 uur klaar en draai je veel overuren? Te veel overwerken in combinatie met te weinig tijd om hiervan te herstellen kan gevaarlijk zijn voor je mentale gezondheid. Ook kan het je productiviteit aanzienlijk verminderen.
Uren registreren, hoe maak je het jezelf makkelijk? 3 min maandag, 25 januari 2021 Urenregistratie makkelijk en toegankelijk maken. Dat is ons doel. Keeping ontwikkelden wij dan ook met deze wens. Maar, als je nog nooit jouw uren hebt getracked, klinkt dit wellicht als een te grote stap. Laten we eens de verschillende manieren waarop jij jouw uren kunt tracken even bekijken.
Terugblikken in december, zo ga je te werk 3 min donderdag, 31 december 2020 In de maand december lijkt het ieder jaar wel alsof iedereen terug aan het blikken is op het afgelopen jaar. Tijd nemen om even achterom te kijken voordat het nieuwe jaar weer aan komt waaien. Denk bijvoorbeeld aan concepten zoals Spotify Wrapped en YouTube unwind. Terugblikken op het jaar dat is geweest, is ook in de zakelijke sferen ontzettend handig. Cijfers spelen daarbij een grote rol. Zo ook de cijfers die de werknemers van jouw bedrijf hebben getracked het afgelopen jaar. Wat je met deze cijfers allemaal kunt doen en hoe zij jou gaan helpen om in 2021 weer te knallen. Dat lees je in deze blog!
Track jij de uren die jij slaapt al? 3 min maandag, 30 november 2020 Natuurlijk niet! Jouw gewoonte om te tijdschrijven houdt op op het moment dat de werkdag voorbij is. En dat is maar goed ook. Hoewel time tracken voor al jouw werkzaamheden tijdens de werkdag ontzettend handig is en zelfs ervoor kan zorgen dat je meer tijd vrij kunt houden, is het eigenlijk van het zotte dat je ook je vrije uren zou tracken. Maar, deze blog gaat wel over hoeveel slaap jij krijgt per nacht en welke invloed het op jouw werkdag zal hebben.
Keeping integreren met andere apps 5 min vrijdag, 20 november 2020 Dankzij de integratie mogelijkheden van Keeping is het makkelijk om jouw projectmanagement, urenregistratie en facturatie allemaal samen te brengen. Het is mogelijk om een koppeling te maken tussen een (of meer) van deze 15 apps. Al deze apps werken ondersteunend. Zo geef jij jouw urenregistratie, facturatie en projectmanagement een efficiënte boost! Wij nemen even de apps onder de loep:
Probeer Keeping's vernieuwde en vereenvoudigde rapporten 3 min donderdag, 19 november 2020 Vandaag lanceren we een nieuwe versie van de rapporten. Je kan supersnel de kalenderperiode instellen en wisselen, onderliggende tijdregistraties zijn vlot te vinden en de gehele navigatie is eenvoudiger geworden. Bovendien bevatten de rapporten nu ook prachtige grafieken en begin je op een overzichtelijk dashboard. Je hoeft natuurlijk nog geen gebruik te maken van de nieuwe rapporten, wisselen naar de oude versie is gemakkelijk en snel.
Onze tips om jouw thuiswerk team te begeleiden 3 min vrijdag, 6 november 2020 Momenteel werken er veel mensen vanuit thuis. Hoewel er zeker voordelen zijn aan het thuiswerken, neemt het ook zo zijn nadelen mee. Veel leidinggevenden lopen tegen een van de lastigste struikelblokken aan. Hoe begeleid jij jouw team als iedereen op een andere locatie is? Wij delen onze tips.
Tijdschrijven is voor zzp'ers een must 3 min vrijdag, 30 oktober 2020 Zzp'ers zijn bijzondere ondernemers. De behoefte om zelf een bedrijf te starten begint voor sommige zzp'ers vanuit een passie. Er wordt van een hobby een baan gemaakt, of een zzp'er ziet een gat in de markt die hij/zij hoopt te kunnen vullen. Als zzp'er, is het belangrijk om van veel zaken af te weten. Meestal houd jij je namelijk niet alléén bezig met het leveren van een dienst of product, maar moet je ook allerlei randzaken organiseren. Om dit allen in goede banen te leiden, raden wij aan om te gaan timetracken.
Keeping heeft een nieuwe iPhone-app 2 min woensdag, 21 oktober 2020 Vandaag lanceren we een geheel nieuwe iPhone-app — versie 2.0. Waar onze oude iPhone-app nog een schil was om onze mobiele website, is deze nieuwe app helemaal native geschreven. We ondersteunen nu allerlei dingen die iPhone-gebruikers verwachten bij een native app, zoals lang drukken voor meer opties, vliegensvlug tussen dagen swipen en donkere modus.
Hoe maak je van time tracken een gewoonte 3 min maandag, 28 september 2020 In eerdere blogs hebben we vaker gesproken over het belang van tijdschrijven. Jouw uren registreren is belangrijk om duidelijk te krijgen hoeveel uur jij daadwerkelijk werkt en aan welke opdrachten of activiteiten je hoeveel tijd besteed. Maar, als jij voor het eerst jouw uren gaat bijhouden vergt dit nogal wat aanpassingsvermogen. Het komt bijna nooit voor dat iemand van de ene op de andere dag al zijn of haar uren perfect gaat bijhouden. Gelukkig kun je er wel aan de hand van de tips in deze blogs een gewoonte van maken.
Een muziekje tijdens het werken, verbetert dat de concentratie? 3 min maandag, 14 september 2020 Welk werk je ook doet, geconcentreerd aan de slag kunnen is belangrijk. Maar, een werkomgeving waarin jij je optimaal kan concentreren is niet altijd vanzelfsprekend. Er is veel onderzoek gedaan naar hoe jij jouw concentratievermogen kunt ondersteunen. In deze blog bekijken we hoe muziek jou kan helpen om geconcentreerd te werken.
Creëer extra veiligheid met tweestapsverificatie 2 min dinsdag, 1 september 2020 Urenregistratiegegevens kunnen erg gevoelig zijn. We hebben het daarom tweestapsverificatie mogelijk gemaakt zodat jij Keeping-account nog beter kan beveiligen. Dit is een manier van inloggen die je misschien al kent van andere accounts. Inloggen met je wachtwoord én een unieke code, gegenereerd met een app op je telefoon. Elke code kan je maar één keer gebruiken en elke 30 seconden krijg je weer een nieuwe code.
Hoe het coronavirus het thuiswerken een boost heeft gegeven 3 min zondag, 30 augustus 2020 De coronacrisis heeft voor grotere veranderingen in Nederland gezorgd. Een verandering die dagelijks op heel veel mensen indruk maakt, is het thuiswerken. Je collega’s niet fysiek zien en spreken bijvoorbeeld, is iets wat veel mensen missen. Ook het niet meer kunnen bezoeken van klanten weegt vaak zwaar. Zal dit zo blijven? Of zullen we in het najaar zien dat steeds meer mensen terug naar kantoor gaan? Daar kunnen we met z’n allen geen antwoord op geven. Zoals iedere nieuwe situatie, heeft het thuiswerken voor- en nadelen.